Labels

Monday, December 06, 2010

Kecik-kecik Da Otak Bisnes | Anak Sape Ni?

Jumaat ritu aku pegi lepak iCity
Saja jenjalan amik gambar
Malam tadi selongkar balik gambar
Nampak la gambar aku terserempak ngan budak ni
Tengah kutip tin minuman
Memula aku ingat dia jual burger
Skali nampak dia ngah kutip tin
Actually aku tak penah nampak pon budak-budak kutip tin
Biasa nampak kat TV or paper
Ritu aku nampak depan mata sendiri
Usaha betol dia nak dapat duit


Ensom tak?
Hehehe..
Kesian tengok dia
Bagus budak ni
Tapi tu la
Nak cakap bagus
Macam ada jugak yang tak bagus tu
Kalo dia buat kerja macam ni
Dia kan budak-budak
Selongkar sampah sana-sini
Antibodi tak kuat pon
Keselamatan tak terjamin 
Sape la mak bapak dia ni

Aku rasa nak pegi carik balik la budak ni
Nak interbiu sikit
Nak jerk aku amik dia jadi anak angkat
Boleyyyyyyy????

Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment