Labels

Saturday, December 11, 2010

Asrol Mania Kini Di Buka Kembali Dengan Banner Baru

Now Open

Haha..
Hampir setengah hari Asrol Mania di tutup
Sebabnya ada masalah script
Aku jenis suke reply komen orang
Jadi bila ada problem
Tau la
Patut la ada orang komen 2 3 kali
Rupa-rupanya ada error
Nasib baik aku jenis caring blog
Tau blog sedang sakit
Aku try la buat diagnosis
Kikiki
Actually template lama boleh jerk pakai lagi
Da takda masalah
Tapi aku saja ubah angin nak pakai template baru
Template ni macam serabai sket kan?

Pastu
Banner lama da takleh pakai


Kena la design banner baru
Trademark masih sama cume ada perubahan sikit jerk la


Kalo prasan, nampak macam deco selit celah kertas
Bagi nampak lebih elegant
Kalo nak tau
Aku ske sesuatu yang nampak elegant
Tak kesah la kalo ia nampak skema
Tapi asalkan kemas
Hehe
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment