Labels

Monday, December 06, 2010

Ronggeng Hujung Minggu

Ronggeng meronggeng hujung minggu ritu
Jumaat malam aku ngan hapie friend kuar shooting kat iCity
Maklum la umah kat bawah iCity jerk
Nak kuar jauh-jauh malas
Lepak jerk la kat iCity tu
2 minggu lepas baru jerk pegi tapi tak bawak kamera
Minggu lepas pegi lagik semata-mata nak bergambar
Tapi aku tak banyak pon bergambar
Da banyak sangat kot gambar kat sana
Cukup-cukup la
Haha


Ngah jenjalan bergambar
Aku jumpe la budak nih
Pastu kitorang balik sebelum kol12
Member aku tu tak bape sehat
Kang duk lama-lama kene sampuk plak kang sana
Wakaka

Sabtu takleh kuar
Ujan jerk memanjang
Yang penting tengahari pegi kemas opis kedua aku
Pastu gi makan-makan ngan bos
Balik tu lepak umah jerk

Ahad pagi kuar pegi seksyen 13
Carik makan-makan ngan kawan aku
Pasar Tani kat Stadium Melawati Shah Alam

Tengahari member aku ajak bergambar kat Sunway Pyramid plak
Tak reti aku nak bergambar pe kat sana
Haha
Da bosan sangat duk umah
Aku pon kuar jerk la jenjalan


Dia ni la yang hapie friend aku tu
Aku gelar dia hapie friend sebab aku selalu hapie-hapie ngan dia
Lepak-lepak kew, jenjalan kew

Kat Sunway kitorang just pusing-pusing jerk
Tak bergambar sangat
Kat-kat nak balik
Tunggu hujan benti sket kat luar
Sebab kitorang kuar naik motor jerk
Ni la hasilnya


Suke gambar nih
Sebab tu gabungan nama aku
Muahaha

Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment