Labels

Sunday, December 26, 2010

Wanita Sekarang Ramai Yang Gila Seks

Hangin la korang nak hangin dengan Asrol Mania pon
Tapi apa yang aku cakap ni sememangnya nampak betul
Kenapa?
Aku da lama tak naik komuter
Tapi tahu tentang koc wanita
Ini semata-mata untuk elak wanita berhimpit dengan lelaki

Jadi
Pihak KTM bermurah hati
Menyediakan koc tengah sebagai koc wanita sahaja

Nak dijadikan petunjuk dunia sekarang
Semalam dan beberapa hari lepas
Aku jenjalan dengan famili
Most traveling kami naik komuter
Kebanyakkan komuter yang tiba
Aku nampak koc wanita lengang jerk
Tak berhimpit langsung
Kadang-kadang hanya 7 8 orang jerk nampak berdiri

Tetapi
Bila kat koc biasa
Padat giler

Okeh
Ada yang cakap
Ada wanita datang dengan suami atau pasangan lelaki
Taknak berpisah

Aiyo
Guna jerk la kemudahan yang ada
Kalo macam tu
Tak perlu la buat koc luas untuk wanita

Ada jugak aku tengok
Wanita tanpa pasangan lelaki masuk ke koc biasa
Sedangkan koc wanita lengang
Tapi koc biasa sudah berhimpit

Apa macam plak?
Aku nak tau
Kenapa wanita tak pakai koc disediakan jika berpeluang menggunakannya
Bila hati ngah meradang dalam tu
Aku terfikir plak
Wanita sekarang sudah tak kisah tentang sosial
Fikiran diorang lebih kurang sama macam wanita yang gila seks

Marah?
Tak fikir ke ada pak cik, atuk yang berhimpit sama dalam koc biasa?
Kaum wanita plak tak gunakan peluang sebaiknya
Fikir la baik-baik
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment