Labels

Friday, December 03, 2010

First Of All With CIMB Wealth Advisor | CWA New Year Kick Off 2011

Tak cukup dengan apa yang aku kerjakan sekarang
Aku carik alternatif kerjaya baru untuk dikerjakan
Sebelum ni aku berniaga kecik-kecik sebagai side income
Sekarang aku cuba sesuatu yang baru bagi aku
Aku terlibat dalam sistem kewangan
Rezeki siapa yang tahu
Tapi kalau tak usaha
Yang pipih takkan datang melayang
Yang bulat takkan datang bergolek
Who knows
Rezeki aku lebih baik setelah aku cuba banyak kerjaya
Tapi tak semestinya aku abaikan kerjaya yang sedia ada
Untuk pertama dari segalanya bersama CWA
Semalam aku hadir acara tahunan CWA

CWA New Year Kick Off 2011
Pusat Konvensyen Sunway Pyramid
2.00 - 5.30 petang

Aku stay up sampai habis
Sebabnya aku tahun depan
Diorang score untuk new recruit
Agen baru macam aku la

Kerja ni aku nak buat part time
Malam atau weekend
Kerja sekarang pon hanya kontrak setiap tahun
Aku tau
Semua pekerja kontrak tak senang duduk
Bila-bila masa diorang boleh dilucutkan
Sebab syarikat tak perlu bayar ganti rugi jika ditamatkan kontrak serta-merta
So, baik aku carik alternatif untuk sekarang dan akan datang
Selagi syarikat sekarang ambil aku kerja
Aku teruskan bekerja
At least aku ada pendapatan basic
Untuk part time
Aku akan berusaha jugak untuk berjaya

Aku bangga
Sebab sekurang-kurangnya
Aku belajar dari bawah
Aku belajar dari susah

Well
Ini sisipan semalam
Kami dihidangkan dengan entertain yang sangat amazing
CWA memang hebat

Perasmian New Year Kick Off 2011

Persembahan silap mata tukar-tukar baju

Persembahan tarian akrobatik
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment