Labels

Wednesday, December 29, 2010

Holiday? Aku Yang Punya | Edisi Akhir 2010

Ritukan aku ada cakap
Haa... Semua tu da lepas da hujung minggu lepas

Adik dan ayah aku sampai pagi Khamis kol5.30
Ingatkan taknak jalan-jalan ritu
Tapi macam bosan jerk
Aku pon ajak la pegi Sunway Pyramid
Naik tren sampai Setia Jaya then jalan kaki ke Sunway Pyramid

Penat jugak la
Lam tren aku da la hangin
Kenapa? Nanti aku citer
Kitorang jenjalan jerk lam Sunway tu dan bergambar

Nak tengok movie, citer tak best
Pastu aku ajak adik aku main archery

Pastu petang da balik, ingatkan nak rehat plak
Sebab malam nak bawak gi iCity
Tapi malam tu tak jadi pegi iCity sebab diorang penat
Yer la, nek bas 1 malam pastu jenjalan plak lagi

Jumaat
Kitorang pegi Kajang lepas solat Jumaat
Umah kazen aku
Sedara laki dia wat kenduri
 Jenjalan dulu kat KL Sentral

Sampai sana petang lepak umah sdara laki dia dulu jap
Yang ramainya pompuan
Laki? Ada la yang tua-tua dan sorang jerk yang baya aku
Lam hati (Camne la diorang buat keje laki sikit jerk) Hahaha..
Pastu balik umah kazen aku
Rehat-rehat jap lepas penat nek 2 trip tren Shah Alam-KL-Kajang
Malam lam kol9 kitorang gerak lagi ke umah wat kenduri
Majlis berinai
 Teman anak buah makan

Pas makan ngan lepak-lepak
Lam kol12 kitorang balik smula ke umah kazen aku tuh

Sabtu
Dalam kol12 tengahari pegi makan kenduri lagi
Ini dia kazen aku

Pastu terus balik nek tren ke KL Sentral
Naik tren kat Serdang
Tengah tunggu tren

Sampai KL Sentral, kitorang ke KLCC
Jalan la sepuas-puasnya
 Terliur roti boy kat KLCC

Bagi diorang bergambar kenangan


Pas solat Zohor, kitorang terus ke Pasar Seni
Kitorang jenjalan kat Central Market ngan Petaling Street
Carik souvenir sket
Tapi tak beli pape sangat pon
Laki ni susah sikit nak beli belah
Haha..

Malam tu plak
Makan nasi lemak dan ayam goreng
Nasi lemak beli kat kedai
Ayam goreng aku suh bapak aku yang goreng

Pas makan baru la pegi iCity
Muahaha...
Syok giler bergambar
Banyak kot tempat nak bergambar
Wah, aku citer macam aku plak teruja
Padahal selalu da pegi
Wakaka..
Amik ko, da giler da.. Hahaha...


Fuhhhh...
Penat bergambar..
K la.. Aku nak balik da..


Ahad
Kitorang tak buat pe pon
Lepak umah jerk
Eh! Pagi aku bawak ayah aku ke pasar tani seksyen 13
Pastu duk umah jerk la layan astro
Malam pas mahgrib
Ajak adik aku ke Pasaraya Bintang jap beli barang makan malam

Isnin
Diorang da balik
Sedihnya
Sunyi plak umah
Pagi pas anta diorang, aku lepak ngan member aku
Tengahari kuar pegi lunch ngan member aku lagi sorang plak
Petang sampai malam aku rehat
Esoknya kije
Tuesday Blues..... Huhuhuhu...

P/s: Pasal tren? Bukan aku lupe nak citer
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment