Labels

Wednesday, December 22, 2010

Tadaa.. It's What I've Done

Baru-baru ni member aku kawen
Member study
Dia mintak aku designkan banner dan kotak doorgift
Tema purple dan orange
Urlm.. Aku tak mintak banyak pon
Aku suh dia belanja Mc Donald Big Mac
Hahaha
Tapi aku tak sempat pegi la majlis kawen dia
Dia kawen kat Kelantan
Lepas kawen dia bawak la kotak yang aku design tu

Dan bawah ni design asal aku

Oleh kerana bukan aku yang pegang mesin cetak tu
Mana la aku dapat agak design sepatutnya
Haha
So, ada la sikit perubahan
Paling teruk banner aku
Banyak berubah
Sebab susah jugak nak match ngan mesin cetak
Aku cuma design tapi member aku tempah kat kedai
Kita design kaw-kaw
Tapi tak semua mesin cetak mampu buat macam kita design

Banner
Atas ni yang aku design
Tapi orang kedai terpaksa ubah
Jadi la lawa sikit.. hehe..

Banting
Kiri aku design vs kanan yang di ubah

Urlm..
Kira ok la jugak
Ada la jugak nampak hasil kerja aku kat sini
Hehehe

Korang nampak tak gambar 2 mempelai tu?
Diorang takda picture sesuai
Baju plak kolor lain-lain
Terpaksa aku ubah kolor baju bagi sama kolor
Tuan badan pon terkejut camne aku buat
Wakaka

Buat masa ni ada jerk orang nak upah aku buat
Tapi masa la tak cukup
Kadang-kadang ada masa
Kadang-kadang takda masa
Ingat nak amik upah wat banner blog
Tapi aku tak kreatif la design-design ni
Tapi aku masih ada plan nak try
Tengok la camne

Ni pon macam nak anjur contest jerk
Hehehe
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment