Labels

Wednesday, December 01, 2010

Jalan Kari Kepala Ikan, Bangsar

Bangsar: Jalan Kari Kepala Ikan, itulah ungkapan sesuai bagi sebuah jalan yang terletak di Bangsar. Sebuah kedai mamak yang terletak di kawasan ini menjadi tarikan utama bagi penggemar kari kepala ikan. Berikutan itu, sebuah unit dari syarikat telekomunikasi membuat sebuah majlis ringkas sempena perpindahan pengurus mereka ke unit lain. Bla bla bla.....

Wah..
Ala-ala berita gitu
Tengahari semalam kitorang pekena Kari Kepala Mamak Ikan
Bos yang kitorang sanjung nak pindah unit
What to do
Doakan agar dia bahagia
Sedih memang sedih
Bos ni memang amat baik sangat
Tengokkkk
Tangan sama-sama lam poket
Hakhakhak
Time ni sebelum berangkat
Kat bawah opis
Sporting kan bos aku?
Baik sangat dia
Ingat nak pelok dia smalam
Tapi takmo la emo sangat
Kang aku nangis kang
Tak pasal-pasal masuk fesbuk
Wakaka
Hello guys..
Selamat menjamu selera..

Haa.. Tu dia, kaum hawa jumpe kepala ikan
Sebelum ni diorang yang memasak
Budget sedap la diorang masak
Skang, rasa la air tangan mamak plak
Jilat jari ko..

Tu dia..
Makan tak abes lagi
Sempat jerk amik gambar sendiri
Tu la kalo kamera duk kat tangan aku

Nak rapat-rapat dan manja-manja dengan bos tapi segan
Hakhakhak...

Belom abes lagi nih
Tapi bergambar tetap bergambar
Muahaha..

Keadaan sebenar di tapak projek makan-makan
Semua kekenyangan
Skang da tau kan
Kami makan tepi jalan
Sangat memori..(tak reti nak wat ayat)
Hahaha..
Last skali
Bagi hadiah dan sijil penghargaan kepada bos
Hadiah disampaikan oleh Kak Jie
Kak Jie.. Masih ingat entri lepas?
Hehe..

Majlis makan-makan ni ditaja oleh
Bos dan Kak Jie
Yayyyy...
Bos plak yang kene belanja
Kikiki..

Wink... Licin...
Terima kasih semua

Oit oit..
Belom lagi la
Ada citer best nih
Hahaha..
Masa balik tu
Jumpe la 2 orang dak opis aku
Tada..
Aku, bos dan kawan-kawan dalam kete
Punya la susah nak amik gambar ni
Aku panggil diorang
Diorang tak dengar
Aku ketuk-ketuk cermin tingkap
Pastu owner kereta a.k.a driver pon cakap
Bukak la cermin tu Asrol

Aku pon teraba-raba la carik button nak bukak tingkap
Alamak... Mane button nih (monolog)
Weh.. Aku carik button takda la

Wakaka
Tergelak satu kereta
Aku tak pasan tingkap kete tu manual
Maklum la
Aku pakai motor jerk
Takda tingkap
Muahaha...
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment