Labels

Monday, December 13, 2010

2 Ekor 'Tokek' Berjaya Di Tangkap

Tokek bukan sebarang tokek ni
Semalam aku ada buat entri pasal
Hahaha..
Tak sabar nak tengok hasil
Letak petang semalam
Pagi tadi tengok takda lagi mangsa
Tak sabar nak goreng lau dapat
Wakaka

Balik kije tadi
Terus tengok lam perangkap yang kat stor
Nampak ada sekor
Time nak skodeng betul-betul
Sekor lagi keluar dari plastik sampah masuk ke stor
Terperanjat aku
Sib bek tak melatah
Haha...
Hendap punya hendap
Amik kau
2 ekor skali dapat
Lam hati da fikir da
Nak masak kicap ke, goreng halia atau sup?
Celup tepung la, sedap sket
Wakaka

Then tengok plak perangkap dalam kabinet
Hampa
Takda sekor pon kene
Takpe takpe
Ada rezki aku, ada la tu
Dapat yang ni aku nak wat sate la plak

Dua-dua perangkap ni aku biarkan dulu
Termasuk yang da kene tadi
Aku biarkan jerk
Nak buang, kot-kot berguna lagi
Mana la tau ada yang datang bagi bantuan
Terus melekat sama
Haha

Rupa-rupanya banyak jugak cicak umah aku nih
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment