Labels

Saturday, December 18, 2010

Takziah Buat Tokek Sekeluarga

Hari ni aku kemas bilik
Ubah posisi katil dan meja lappy
Nanti ayah dan adik aku datang
Takda la rasa sempit
Banyak jugak la aku kemas
Lepas tu
Lepas tu aku biar jer la kat situ lama sikit
Tadi aku tengok la balik
Setelah 6 hari pasang perangkap
6 ekor tokek berjaya aku tangkap
 2 jantan, 2 betina dan sekor anak
Eh, 5 ekor jerk?
Sekor lagi anak kepada pasangan lagi satu tak masuk perangkap
Tapi kene lepuk ngan aku
Aku nampak dia berlegar kat dinding
Plaaaapppp!!!
Aku lepuk ngan tangan
Terus mati budak tu
Ni dia anak tokek kene lepuk
Hancur satu tangan
Hewhewhew
Kejam kan aku?
Tapi perangkap ni kat pintu stor jerk
Yang aku letak dalam kabinet tak kene lagi
Harap-harap da takda tokek kat umah aku
Senang hati tak nampak tahi merata-rata

Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

5 comments:

  1. Salam...

    awak tepuk guna tgn je...?

    haaaa~~~~~~ pengsannn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam..

      Hahahaha... memang slalu pakai tangan je pun rura.. wakaka..

      Delete
  2. Assalamualaikum... tumpang tanya, umpan/benda bulat merah tu apa ye? terima kasih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaikumsalam.. Benda tu tsedia skali masa beli jerat tu.. bau mcm makanan ikan jek.. patut cicak suke duk kat makanan ikan.. huhu

      Delete