Labels

Monday, November 22, 2010

Tolong.. Bencinya Perasaan Nih

Nervousnya aku
Malam ni macam tak lena jerk tido
Baru jerk pas study
Orang study nak exam
Aku study nak present
Aiyo..
Rasa macam time study la plak
Tak sabar lepas esok
Takot sangat
Aku kene present depan bos-bos
Pasal error dalam system
Biasanya aku fix sendiri
Tak pon, aku ajar orang cara nak fix melalui telefon jerk
Pastu, esok aku kene citer semua tu pada Big Bos
Seram sejuk aku
Mungkin sebagai system analyst
Aku lebih selesa berhadapan komputer dan system
Berbanding berhadapan or berkomunikasi dengan orang

Penat jugak ngadap komputer jerk
Tapi bila da biasa
Ok jerk
Lau penat
Aku sembang or tengok langit
Hahaha..
Harap esok semua berjalan lancar
Moga Allah menutupi semua keaiban aku
Dan harap Allah bantu aku masa bercakap di depan
K la..
Aku nak tido
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 ops.. salah foto...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
akibatnya..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment