Labels

Tuesday, November 09, 2010

Cermin Mata 3D Sudah Sampai

Yahoo..
Korang ingat lagi tak aku cakap Giler Nak Ber-3D La Plak ritu?
Kat opis tadi tengah duk pilih-pilih kerepek
Ada posto datang kat belakang
Asrol.. Asrol.. Tolong sain..
Tada...


Cermin mata 3D da sampai
Member aku da kecoh da
Mana taknya, diorangkan pengikut setia blog aku
Walaupon diorang tak drop komen
Aku tau, diorang ni silent reader blog aku

Yang bestnya malam dan pagi tadi
Aku sempat layan klip 3D kat youtube
Guna cermin mata yang aku buat sendiri tu la..
Hehehe..

Ok.. Ok..
Jangan gelakkan aku lama-lama..
Ok what.. Syok jugak layan..

Aku suke layan video nih..
Macam real jugak la..
Nak layan sama kew?
Tapi korang kene la beli jugak
Cermin mata 3d plastik / Plastic 3D glasses

Price:
RM 25/unit, penghantaran percuma dengan poslaju
RM20/unit dengan pembelian 2 unit ke atas, penghantaran percuma dengan poslaju
Harga boleh nego lagi dengan pembelian 5 unit ke atas

Hubungi:
email bizkamal@yahoo.com
014-5343288 (kamal)

Atau pon jadi sengal macam aku, buat sendiri..
Wakaka..
 Pape pon..
Jom layan video anaglyph (untuk 3D) bawah ni sama-sama
Tapi kene pakai cermin mata 3D red & cyan la



Semua video ni
Nampak macam real..
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment