Labels

Friday, November 19, 2010

Review Blog Bicara Hati


Entri Khas Buat Blog Bicara Hati

Screen Shot

Eh.. Kenapa aku review blog nih?
Nampak tak post dia A Hug For You
Aiks.. Jangan jeles..
Aku di pelok..
Wopsss...
Tada..







Special lagi tau..
Blog aku di tag dalam post blog Bicara Hati bertajuk
A Hug For U
Wow.. So special..
Katanya, sebab dia review blog aku..
Mahu promote 2 orang rakan blogger.
*sebab semalam mereka puji-puji belog saya hihi..*
Berbunga-bunga hati
                                                                                      -Owner Bicara Hati

So, sebagai penghargaan balik
Aku buat entri khas untuk ownernya
Ayu Zan

Deskripsi Blog
Tema warna pink
Sesuai la untuk pompuan
Bagi aku, aku suke masuk tengok pink yang sedikit tempias
Means takda la nampak pink sangat
Cume yang pink pada border, widget, header, poll ngan nama
Aku suke tengok.. tapi not pink for my blog.. Never..
Hahaha..
Penulisan dia pon aku suke baca
Sebab ala-ala penulisan macam aku jugak
Skerat-skerat.. Senang nak baca, ringkas n padat
Tak perlu nak cek bahasa tersusun or tak
Dia suke reply semua komen
Good job..

Komen
Aku mintak dia tambah background pink lembut
Jangan terang sangat
Lain-lain da ok

Akhir kata
Terima kasih atas penghargaan yang diberikan
1st time blog aku di review dalam blog orang
Itu la, buat baik di balas baik
Korang follow la blog Bicara Hati ni ya
Owner dia memang besttttt...
Doa aku, moga dia dapat ramai kawan dan ada domain sendiri
Aminnnn...
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment