Labels

Thursday, May 05, 2016

Small Office Home Office

Akhirnya dapat jugak tunaikan cita-cita nak ada satu sudut macam office kat rumah ni. Sebab aku selalu buat kerja dari rumah, selalu guna meja makan je untuk buat kerja. Lepas tu kalau nak makan kat meja kadang malas nak kemas, aku sanggup lepak kat lantai aje. Lagi payah kalau bila ada orang datang. Jadi satu kerja plak nak kena kemas meja makan.

Sekarang dah tak payah susah payah dah. Meja kerja dah tak kacau meja makan. Hahaha.. Duduk pun selesa sikit lah.

Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

4 comments:

  1. Replies
    1. Dah bahagia ke anak cucu agaknya.. hihihi..

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete