Labels

Friday, November 05, 2010

Dasar Muka Tak Malu Suka Berhutang

Pagi-pagi ni aku macam nak bergosip jerk
Wakaka.. 
Semalam aku dapat berita
Eh! Korang ingat lagi tak?
Ha.. Budak ni la..
Sampai skarang dia tak bayar lagi hutang aku
Tapi aku da halalkan pon
Cume skarang bukan nak mengungkit
Aku da tak kesah da pasal hutang tu


Semalam
Member aku adatanya aku
Budak ni contact aku lagi ke tak baru-baru ni
Nak pinjam duit or pape
Aku cakap la takde
Budak tu takkan berani contact aku
Hutang lama pon tak settle lagi

Rupa-rupanya
Budak tu nak pinjam duit ngan member aku tu
Lawak.. Lawak..
Aku nasihatkan kat member aku tu
Jangan kasi tapi bukan taknak bagi tolong
Takot member aku tu plak terkena macam aku
Tak baik aniaya orang
Da la pinjam taknak bayar abes
Di kurangkan plak duit pinjaman
Betul cakap akak tu
Akak opis aku
Dia nasihat kat aku
Ko halalkan la duit tu
Akak dulu penah kene jugak
Lepas tu akak halalkan
Sekarang,
Alhamdulillah, rezeki akak tak putus
Orang tu plak macam-macam masalah kewangan
Moga aku juga di limpahkan rezeki
Alhamdulillah jugak aku
Setakat ni, stok gambir da abes ritu
Ramai yang tempah sehingga ada stok baru
Hahaha.. Tunggu...
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment