Labels

Sunday, November 07, 2010

Giler Nak Ber-3D La Plak

Hari ni hari bosan aku
Tapi rini kan cuti
Bosan pon, ok la..
Janji tak kene buat kerja
Yang penting, aku buat kerja sendiri
Awal pagi lagi aku kuar gi Seksyen 13, Shah Alam
Pegi pasar kat stadium tu
Penat jugak berjalan tapi sib bek pegi sorang jerk
Kehkehkeh..
Sape la nak teman
Girlfriend takda, Boyfriend pon takda
Huhu..

Lewat malam plak
Takda la lewat sangat pon
Tapi agak lewat jugak sebab pasaraya da nak tutup
Aku gerak pegi Jusco Bukit Raja

Ntah la
Tetiba jerk rasa nak try tengok citer 3D
Aku kuar la pegi carik cermin mata 3D
Kot-kot ada
Tapi ternyata hampa
Kikiki..
Sebelum keluar da usha kat tenet
Kot-kot ada yang jual online
Memang ada tapi nak try carik dulu la

Kene pakai cermin mata 3D dulu

Memandangkan takda aku carik tadi
Aku wat keje sengal
Amat sangat
Aku beli marker pen pastu aku conteng cemin mata aku
Tadaaaa...

Jangan tiru aksi ni

Korang tau
Pening kepala aku pakai ni
Macam tak jadi la
Siap nampak jalur-jalur marker dia
Haha..

Aku pon wat keputusan beli secara online
Harga RM25 jerk
InsyaAllah, 2 3 ari lagi sampai la tu
Bleh la aku layan 3D plak pasni kat umah
Muahaha..

 Boleh bawak jalan-jalan pasni
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment