Labels

Wednesday, November 10, 2010

SuaraPeople[dot]com sangat Gempak

.~:: Entri ni khas buat ::~.

“Kontest Tulis & Menang adalah Sponsor By SuaraPeople[Dot]Com & Gempak[Dot]Org

Ok.. Merepek apa saja..
Korang kene baca dari atas sampai bawah tau
Kalo tak abes baca
Dapat tulah (Balasan penderhaka)
So, jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri
Misteri macam mana?
Korang akan dengar
Suara ini sangat lah menghantui dunia korang
Har Har Har (gelak jahat)
Jom kita buat entri ni bagi
 Kerek seh..
Aip..
Jangan kutuk gue
Nanti
Menghantui korang..
Baru padan muke
Abeskan baca
Blog aku ni takda la baru sangat
Dan tak lah lama sangat
Macam mana nak bagi blog aku ni
 Erk?
Setiap kali aku post
Ada la orang komen
Ada yang baik
Ada yang buruk
Yer la..
Mulut orang, aku takleh tutup.. Kikiki
So, aku anggap jerk la itu adalah
Suara yang bagi semangat
Yang boleh buat, bila aku jatuh, aku boleh bangun sendiri
Jadikan yang baik itu pendorong
Yang buruk itu cabaran untuk berjaya
Lama-lama, baru lah korang
 Dol..
(Tak pasal-pasal kena Samdol.. Hehe..)
Kali ni, aku dapat satu suntikan semangat
Semangat berblogging
Semuanya lepas aku nampak iklan
Kontest ni adalah sponsor daripada
&
Ini adalah sebagai tanda sokongan kepada orang kita
Bagus jugak join kontest-kontest cenggini
Sokonglah barangan buatan Malaysia
Muahaha..
Amacam entri aku?
Tak?
 Haha..
Sekian sahaja
Abes..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dah dah la tu scroll bawah..
Entri da abes da pon..
Ke korang takot
Menghantui hidup korang?
Hahaha...
Aku tipu jerk..
Entri ni hanya untuk
“Kontest Tulis & Menang adalah Sponsor By SuaraPeople[Dot]Com & Gempak[Dot]Org
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Scroll lagi?
Korang carik button komen erk?
Ada bawah ni
Terima kasih yerk..

Sangat
Seh.....
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment