Labels

Wednesday, November 17, 2010

Tercapai Jugak Makan Beef Steak Buat Sendiri

Aku dapat satu kupon daging korban
Tapi aku tak tebus pon
Lom pape lagi
Aku da balik
Kuar carik barang

Petang aku tido kejap sebelum asar
Pas asar, aku kuar carik bahan nak masak pagi esok
Bawak pegi opis
Ada makan-makan sket ngan dak opis
Nak wat mee goreng or makaroni?
Walaupon mahal sikit
Aku pilih wat makaroni sebab mudah nak buat
Lagi pon aku bukan selalu kedekut
Kedekut aku bertempat dan ikot masa jugak

Then.....
Ngah usha-usha barang kat Giant Plaza Shah Alam
Aku ternampak la daging lembu


Tingat plak nak buat Beef Steak or Lamb Chop
Lau aku, prefer Lamb Chop tapi tadi daging kambing takda
Aku beli la daging lembu

Sebelum maghrib
Sempat aku sediakan semua

Segar punya daging

Semua da siap
Daging aku macam hangus jerk.. Haha..

Kuah blackpaper

Tada..
Da siap untuk di hidang dengan air karbonat + Sweetened Whipped Light Cream

Urlp... Sedap sambil layan Troy kat HBO lepas solat maghrib
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment