Labels

Tuesday, May 01, 2012

XBOX 360

Tajuk ringkas dari aku.. Gambar permulaan...

RM1699 RM1100

Rini aku jenjalan kat KL Festival City kat Setapak. Plannya nak tengok wayang. Aku jenjalan la sekitar kedai nak carik kedai makan dulu. Aku tertarik sorang staf kedai ni main game. Aku cakap kat member aku, nanti datang balik sini.. Macam best jerk Wii.. 

Lepas tengok wayang, aku singgah kedai ni. Ops... Not Wii.. Tapi XBox 360. Nice.. Tak perlu pegang pape.. Camera da detect pergerakkan kiter. Harga RM1100. Promotion katanya.. Percuma 2 full original game. Aku try lagi game lain, tanya harga.. OMG, RM99-RM225 kot. Takpe, takkan nak pakai game yang ader jerk kan.. Aku carik yang terbaik untuk aku.

2 yang atas tu percuma
BEP Experience = RM140
Kinect Sport Season 2 = RM150

Seram harga dia kan? Yang ni jerk la game yang mampu aku ada skang. Tapi memang betol2 aku puas hati main. Seronok giler. Bersenam dalam umah. Satu2nya game yang sehat. 

Takda la duk jerk atas kerusi, hanya tekan Batang Bahagia (JoyStick). Memang tak sehat langsung tuh.. Hahaha... Nanti aku nak carik game Taekwondo. Siap angkat kaki bagai. Dalam game Kinect Sport percuma tu ada game Boxing.. Memang terbaik.....

At last.. Ni ler keadaannya.. Bersepah...

Kinect tu aku taruk atas LCD TV. So, agak balance la ngan badan aku..

Pasni bye-bye Astro..
I only need XBox to enjoy my life..alone..
Wakakakakakaka....
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

4 comments:

  1. xbox tak banyak ar game kuar..TAPI MU boleh main SUIKODEN 6...dgr cerita dah kuar 2010..ni dah 2012...continue platform ps3 plak kot...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mahal la dia nyer game... hahaha... tp ni ok la wat masa ni.. kikiki.. ni pon x abes main lg..

      Delete
  2. boleh bagi alamat kedai ni x , saya org johor . nampak mcm best je , nak try jugak . hehe .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat KL Festival City, Setapak.. Tingkat 2 rasanya.. Area tengah2 mall tu.

      Delete