Labels

Wednesday, August 04, 2010

Lunch di Seoul Garden

Bapak best dapat makan free tengahari hari ni. Tapi kene masak sendiri la.. Wakaka... Eh ape? Asrol masak? Iyo la... Aku masak lor.. Hewhewhew.. Rini big bos blanja makan kat Seoul Garden.. Jauh giler aku pegi makan. Haha.. Makan kat Kerinchi jerk..


Ni la 1st time aku makan gaya orang kaya.. Makan kat dapur.. Lepas masak terus suap mulut. Haha..


 Memula, sediakan bahan² dulu.. Lepas tu, panaskan dapur..

Ewah².. Masak yerk pak cik...
Oit... Makan mentah² macam tu jerk? Sengal ke ape?
Seronok seh.. Dengan pakai baju opis nyer, prangai plak takleh blah.

Masak tomyam dan bakar daging
Memula makan tomyam.. Taruk sume segala seafood dalam kuah yang mendidih. Sebelum tu, bakar dulu segala bagai daging.. Belum abes makan, baju da bau asap da.. Best siot masak²..

Ramainyer... Sume ni opis mate dari 2 unit dalam 1 team.. Macam mana erk?
Acara masak trus makan ni abes pada kol2.30. Actually da abes awal da. Lepak² dulu tunggu big bos sampai. Hehe..

On da way balik, sempat lagi posing².. Aku kan giler camera.. Hahaha..



Credit tu Mubina dan Nset berkameranyer.. (Tak follow pon blog aku..) Setinggi-tinggi penghargaan kepada bos dan big bos kerana menaja. Hehehe...
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

1 comment:

  1. cam best je.. lg best kalu org belanja. huhu..

    ReplyDelete