Labels

Monday, August 02, 2010

Berita: Misteri Kemaluan Lelaki Yang Hilang


Shah Alam: Amat misteri bila se* kemaluan lelaki didapati ghaib dari seorang lelaki. Kejadian ini berlaku kira-kira jam 3 pagi semalam sewaktu beliau sedang nyenyak tidur. 

Kehilangan kemaluannya itu mula disedari ketika beliau terjaga apabila terdengar bunyi bising meluru keluar. Setelah itu, beliau mendapati kemaluannya telah tiada. Lebih kesian, beliau tidak dapat menjejaki kemana kemaluannya menghilang. Beliau bergegas ke balai polis berhampiran untuk membuat laporan. "Setelah terjaga dari tidur, saya melihat kelibat sedang meluru keluar, tiba-tiba saya rasa akan kehilangan sesuatu", kata beliau.

Polis sudah menjalankan siasatan kemungkinan berlaku unsur khianat dan jika di sabit kesalahan, mereka yang bersalah boleh dihukum penjara 3 bulan mengikiut akta kemanusiaan kerana menyebabkan kehilangan kemaluan seseorang. Inspektor polis mengesahkan laporan tersebut.


Klang: Seorang peniaga sayur terkejut besar apabila dia menemui se* kemaluan di tepi jalan ketika beliau berjalan pergi ke hutan untuk mencari pucuk paku. Apa yang anehnya kemaluan tersebut sedang bergerak bebas melalui sebatang jalan di sini hari ini. Peniaga yang terkejut ini terus menghubungi pihak polis.

Polis mengesyaki kemaluan ini mempunyai kaitan dengan kes yang berlaku di Shah Alam. Polis menahan kemaluan itu dan dirujuk kepada lelaki yang kehilangan kemaluan tersebut. Lelaki itu mengesahkan bahawa kemaluan itu adalah miliknya. Dengan penemuan ini, pihak polis menganggap kejadian ini telah selesai. Lelaki itu dihantar ke unit bimbingan dan kaunseling, untuk diberi nasihat supaya menjaga kemaluan baik-baik kerana kes ini amat memalukan.







*Wartawan kami berjaya mengambil gambar kemaluan tersebut.










Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment