Labels

Sunday, August 15, 2010

Akhirnya Bertemu Kawan Lama Yang Aku Rindu Sangat - Jejak Kasih

Siaran untuk bulan puasa ni yang femes, Jejak Rasul. Tapi aku lain plak, Jejak Kasih. Macam tak percaya aku dapat jumpa balik kawan lama yang aku rindu sangat². Dia sangat sweet dan baik hati.  Nama yang aku kenal dulu Wong Yen Yin. Sekarang aku jumpa kat fesbuk, Angeline Eggers. Jauh larinya. Haha..

Iklan
Ada sapa² jumpa this gurl? rindu la kt dia... Wong Yen Yin.. time ni (2 3 thun lepas) dia sanggup dtg umah aku smata2 nk carik aku.. then lost contact.. huhu.. Added May 2
Ni lah iklan yang aku wat kat fesbuk. Gambar ni aku amik masa 5 tahun lepas kot. Masa ni aku masih study, aku balik kampung, then dia datang melawat aku kat umah. Masa ni pon aku da lose contact ngan dia. Katanya, dia dengar budak² study tengah cuti, so, dia nekad datang umah aku semata² nak carik aku. Nasib baik aku balik bercuti masa tu. Mak aku hapie sangat dia datang umah. Sebab dia baik dan pandai amik hati orang tua aku. katanya lagi dalam page blog aku..

Klik untuk terus access ke page
Sweet sangatkan? Hehe.. Lepas dia jumpa aku kat fesbuk, dia tinggalkan aku mesej kat inbox.

Mesej dari inbox
Dia juga tag gambar aku ngan dia masa form5.

"the pix that i always kept with me round the world whenever i stop to" - Wong a.k.a Angeline Eggers
Mak ai, rambut aku masa tu, banding ngan sekarang.

Ada gaya? Hehe..
Pape pon, moga aku ngan dia kekal jadi kawan sampai bila².. Itulah, orang berbudi, kita berbahasa. Aku tak pernah lupe semua kawan² baik aku dan aku sentiasa menghargai mereka..
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

1 comment: