Labels

Sunday, April 22, 2012

Sempurna...

Ehem2.. Lom kawen lagi, lom sempurna kot. Haha.. Aku tak cakap sal hidup. Ni sal umah.. Seminggu mak aku duk sini, macam2 dia wat kat umah aku ni. Dia tolong kemaskan, pastu beli apa yang patut. Ada barang yang tak beli tu ehsan dari orang lain. Subuh jumaat ritu aku balik Terengganu. Hantar mak aku. Pastu sabtu kuar jenjalan, aku nampak satu meja ni. Lawa. Mak aku cadangkan aku beli. Sebab warnanya hampir sama ngan set yang ada dalam umah aku. So, takda la warna set barang dalam umah berterabur. Jom view sat..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Cantik tak meja ni? Beli yang tak sambung lagi, sumbat lam kete. Jenuh aku nak bawak naik umah sorang2, 3 kali angkut kot.. Muahaha.. Kene pasang sendiri. Alas meja tu akak aku no 2 yang kasi, pastu set sudu tu mak aku yang kasi. Dia suh letak atas meja wat hiasan. Kecik molek jerk meja nyer.. Kikiki..




Kan.. Kolor lebih kurang sama jerk.. Ok, pefect da kat luar.. Kat dapur pon da perfect.. Tapi segan la nak tunjuk.. Haha.. Bilik aku? Hancur.. Tak pe la.. Idup biasa2 da la.. Orang datang bukan tengok bilik pon.. Bilik aku cukup la ader tilam atas lantai dengan almari baju 1. Katil nya ada tapi budak2 yang angkut ritu tertinggal kayu lapik tilam tu.. So, xdapat la aku pasang katil. Nak letak tilam pon xleh.. Huhu..
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment