Labels

Thursday, October 28, 2010

Terima Kasih Kawan-kawan Facebook


Opocot..
Terkejut aku tengok firiends kat Facebook aku da capai 1001 orang
Mungkin ada yang cakap tak heran
Ada jerk da capai 2000 lebih kawan kat Facebook
Tapi tengok la sape add sape
Aku da lama tak add orang kat Facebook
Delete orang aku penah la buat.. Haha..
Bukan tak mo kawan
Itu sebabnya diorang buat sampah kat wall aku
Kadang-kadang orang sama jugak yang komen kat post aku
Yang post plak, ada yang letak iklan la, ape la..
Aku suh klik iklan bawah ni tolong aku dapat iPhone..
Entah bape orang jerk yang klik kot..


kad kahwin
Kad Kahwin
Ala.. Di sebalik aku remove orang
Aku perasan jugak ada yang remove aku dari friend dia
Tapi, ada aku kesah?
28/10/2010
Aku susah kat sini pon, hanya orang tertentu jerk yang tolong aku
Skang, kawan yang boleh aku ajak lepak hanya beberapa orang jerk
Aku ada la kenal beberapa kawan maya yang jadi kawan realiti
Boleh ajak lepak-lepak..
Hurm.. Kalo korang nak ajak aku lepak
Boleh jerk...
Aku tinggal kat Seksyen 7 Shah Alam..
Skadar lepak minum-minum boleh jerk..
BTW, thanks kawan-kawan yang support aku..
Muacks.. Sayang u olls........
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment