Labels

Friday, October 29, 2010

Mentang-mentang Free

Nasib baik bukak emel tak kene bayar
Oleh itu, aku bukak lagi emel baru..
asrolmania@live.com

Hahaha.. Giler seks Asrol ni duk bukak emel banyak-banyak
Emel ni aku bukak khas untuk blog jerk
Sebelum ni aku pakai emel yahoo (asrolmania@yahoo.com)
Tapi susah la..
Aku besa komen & subscribe comment post blog orang
Pastu aku nak tengok pe yang orang reply or komen tu susah
Aku kene bukak web browser untuk login
Jadinya, aku bukak la emel dari hotmail/live mail
Kenapa erk? Sebabnya..

Korang ingat tak post aku pasal ni?
Senang, aku cume bukak Outlook saja untuk terima emel komen kat blog

Microsoft Outlook 2007
Kalo adanya Outlook ni, cepat sikit aku tau aku dapat komen dari blogger lain
Bukan tu jerk.. Korang leh jugak pakai / install
Windows Live Mail
Korang boleh add akaun Hotmail dalam tu..
Nak pakai yang ni pon ok jugak
Tapi lau kat opis, aku bukak Outlook da sebab pakai untuk Emel opis
So, aku tak perlukan Windows Live Mail ni

Windows Live Mail
Semua sistem ni korang boleh emel, attach gambar dengan mudah
Kalo guna browser macam susah sikit la
Huhu.. Have Fun..



Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment