Labels

Wednesday, October 20, 2010

Menang iPhone dengan Top Referrer Contest dari Walimatulurus.net

Teringinnyer aku nak menang iPhone. Bukan nak sangat iPhone tu tapi nak rasa menang tu. Aku tak penah kot menang lam mana-mana peraduan. Hahaha... Korang tak mo menang kew? Semuanya kat sini tau..



kad kahwin
Kad Kahwin

Aku nak jugak try tuah aku kali ni. Kot-kot leh merasa camne lau menang. Apa-apa pon, aku harap sangat korang leh bantu aku kali ni. Anggap la usaha korang pada aku adalah satu sedekah. Tak susah pon, modal pon tak payah keluar. Cume sedikit usaha untuk klik kat iklan Walimaturus|Kad Kahwin yang aku sediakan ni. Tak ada spam pon. Cume dia nak tau Top Referrer jerk. Please.. Tolong la aku kali ni.. Huhuhu..



kad kahwin
Kad Kahwin
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

4 comments:

  1. dh tekan... kalu mu menang.. hp lama mu bg ku tau. hehe. ku xlarat nk beli hp baru. huhu

    ReplyDelete
  2. nk tekan jek kew? xdew pape pong....tpu r

    ReplyDelete
  3. BEST OF LUCK!

    http://danieldeadie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Kerol: kalo ada rezki aku n rezki mu lah.. haha..

    Fara: Fara kene letak kat blog fara jugak..

    Adie: thanks dear..

    ReplyDelete