Labels

Tuesday, October 26, 2010

Yay.. Dapat 2 Kupon Pizza Percuma..

Whoaaa....
Pagi-pagi lagi sampai opis, tak sempat bukak laptop..
Member aku da bagitau ada kije baru kene buat..
Aku cakap "Thanks.."
Hahaha...

Lepas tu aku rehat kejap sebelum terus buat kerja..
Tengah syok-syok buat kerja..
Ada orang hulur kupon pizza 2 keping..
Aku cakap "Terima Kasih.." Tanpa tengok muke..
Aku paling ke belakang
Skali aku punye vendor la.. 


Bukan aku jerk dapat..
Lagi 3 orang team aku yang buat kerja sama aku pon dapat..

Terkejut aku dia yang kasi..
Sebelum ni dia memang murah hati pon..
Yang buat aku terkejut tu, bukan sebab ape..
Sebab rasa bersalah plak..
Memang aku banyak buat kerja ngan dia tapi..
Aku bukan mintak upah pon..
Actually ni bukan upah.. Ni cenderahti jerk..
Dia ada lebih kupon dan dia nak share ngan kami..
Sharing kan Caring.. Dia pon memang baik.. Hahaha..
By the way.. Thanks a lot... Muacks..

Lepas ni boleh la aku gi makan ngan ehem-ehem aku..
YAY..........................

Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment