Labels

Thursday, November 29, 2012

Terkena Buatan Orang? Atau Binatang?


Salam
Hampir 2 minggu aku merana
Gatal-gatal badan ni tuhan je yang tahu
Pergi klinik pada mula nya pun doktor tak boleh nak cakap apa
Aku dah 3 kali jumpa doktor
Aku dah bersihkan rumah
Aku suspek, ni adalah perbuatan hama, bukan buatan orang


See
Hampir satu badan kena
Jari jangan cakap la, semua jari kene
Kaki, buku lali, siku
Memula gatal-gatal kat siku
Aku suspek hama ada kat sofa
Tapi dah melarat ke karpet rasanya
Aku spray semua tempat termasuk tilam
Tapi macam tak hilang
Sekarang sampai ke bontot dan celah kangkang
Nasib baik aku tak amik gambar bahagian tu
Kalo tak abes la korang
Hahaha

Aku ke klinik
Macam takda ubat untuk kurangkan gatal
Doktor dah bagi macam-macam ubat
Termasuk ubat kuat tahan gatal
Bagi aku tidur lena
Siap dengan ubat selsema untuk tahan gatal

Seksanya
Dah berkudis kat tempat gatal sebab tak tahan sangat pegi garu
Now, aku try cala-my losyen
Ubat ni aku pernah pakai untuk jerawat atas belakang
Hilang sampai sekarang jerawat tu
Ni tak tahu lah macam mana ni
Sampai aku mandi dengan gentle wash
Nak tengok dalam 2 3 hari
Kalau tak hilang jugak
Aku ikut cakap doktor untuk jumpa pakar
Doktor pernah ofer aku untuk jumpa pakar
Tapi aku nak cuba ubat baru dulu
Aku harap, cepat lah sembuh
Seksa sangat malam-malam nak tido
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

5 comments:

  1. Rasa nya klu mcm nie...brpunca dr mknn..darah kotor or byk toksin pn bole jd mcm nie...kdg org lain mkn x la efek pa2...tp kbtln x sesuai dgn darah sndiri...sy cdg kn ur beli kington elken..1 box ada 30ampuls...ambik 6 ampul skali gus..3 kali sehari...harga 267 mmbrprice..try google produk ni..my asben prna ambik masa alami mslh kulit gatal2 x bole tidur...kulit jd hitam..luka2 psl d garu dgn kuat...ambik tu dlm 3 hari da ilang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni macam kene gigit ngan serangga.. Tapi mgkin jgk sb darah kotor.. tu yg lmbat baik tu.. btol2 lmbat baik.. td dah pegi farmasi plak, mintak ubat sapu farmasi. Alhamdulillah, x gatal lagi. Tapi besa malam2 baru gatal sgt2 ni..

      Delete
  2. myb ada pepijat kot kat tilam ko. fiq pernah kena camni dulu. ubat nyer ialah: tukar tilam baru. terus lega.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan... tp aku yakin xda kat tilam, tapi kat karpet umah. nak dobi berat giler karpet tu. pernah basuh sndiri karpet, punya la seksa.. hmpir smgu jemur.. hahaha..

      Delete
  3. Terbaik infonya. Terima kasih admin share info yang bagus sekali. Salam dari blogger blogwalking ya.

    Salam admin. Tumpang Iklan:-

    Sayangi dan hargai suami anda. Jangan biarkan suami cari lain atau makan luar.
    Ikuti blog kami untuk promosi istimewa sekarang.
    Hanya untuk 10 pelanggan terawal.
    Wanita cantik bermula dari diri :)

    [BESARKAN BUAH DADA, BESARKAN PUNGGUNG, RAWAT KEPUTIHAN, KETATKAN FARAJ, KEMBALI DARA]

    ReplyDelete