Labels

Wednesday, November 28, 2012

Nak Program Cantas Lemak


Tajuk menunjukan aku terlalu benci dengan lemak ni
Betul..

Masa baby dulu
Yes, aku memang berisi
Lepas tu aku kurus
Sampailah habis sekolah menengah

Masa aku kurus
Ramai yang tegur
Kenapa ko tak gemuk
Macam kene tiup dengan angin pon boleh jatuh ni
Dah la tinggi melampai

Lepas tu kerja
Ok
Badan naik, body sedap

Masuk U
Badan turun balik

Keluar U
Badan naik kejap
Dan turun balik

Sekarang dah kerja
Tahun pertama kerja badan naik sikit
Tahun kedua badan turun sikit macam asal
Tahun ni dah lebih 3 tahun kot
Naik cepat giler sejak beberapa bulan ni

Ades
Nak solat pon seksa
Ni seluar kerja ni dah betul-betul ketat

Aku dah cuba macam-macam produk
Aku rasa sebab benda tu kot
Orang cakap, sekali dah pakai produk kurus
Bila dah berhenti, badan lagi cepat naik
Mungkin sebab tu kot

So, apa plan aku?
Aku ingat nak kurangkan makan la
Pastu nak pakai krim bakar lemak je
Taknak dah makan ubat untuk bagi buang segala benda ni

Tapi tu la
Susah nak carik produk yang tahan lama
Panasnya sekejap je
Ada yang tahan lama tapi bila dah lama pakai dah tak menjadi
Aku plan nak cuba produk Felinna Inchloss plak


Hai
Menjadi ke tak kali ni
Boleh tak kalau aku wat
Program 7 Hari Penurunan Berat Badan
Dalam masa 7 hari ni
Bantai kaw-kaw bagi kurus
Tengok berkesan ke tak
Masalahnya boleh ke aku ni?
Hahaha

Alahai
7 hari je pon
Tapi cukup ke 7 hari tu?
Bila aku nak start?
Pe kata plan betul-betul
7 hari tanpa nasi ke? Hahaha
Ok juge tu

Set..
Tarikh nak start tengah pikior..
Haha
K la.. Bye..
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment