Labels

Saturday, July 17, 2010

Social City Facebook Maniac

Kehkehkeh... Rata² 70% rakyat dunia ada fesbuk. Tapi sejauh mana korang guna fesbuk? Huhu.. Aku guna fesbuk untuk mencarut, meluah perasaan, berkongsi kejayaan, dan yang paling penting hari ni, aku nak share ngan korang game yang aku suka sangat main kat fesbuk. Social City. Aku terlalu addict main game ni tapi tak la terlalu nak kejar Game Over. Aku main slow² kumpul dwet dan kemewahan bandar aku, bukan kejar nak naik level. Kikiki.. Game yang ala² Sims City ni amat menarik perhatian aku.. Hewhewhew.. Aku mula main game ni lebih kurang 23 April 2010. Jom usha snapshot yang aku amik sepanjang aku main game ni..













Aku skarang giler lopak air. Nak kumpul lopak air punya pasal, aku bukak 3 lagi akaun fesbuk dan pinjam sorang kawan punya fesbuk (macam pelik ayat aku). So, aku leh akses 4 akaun fesbuk untuk hantar lopak air pada akaun aku ni.. Hehehe...

Inilah jiran aku kat Bandar Sosial aku ni.. Thanks kawan².. Korang nampak tak, yang glow merah tu akaun aku dan biru tu kawan aku. Hehe.. Aku akses akaun² ni untuk anta hadiah.

Macam ni la.. Hantar hadiah.. 

So aku dapat kumpul lopak air. Kalau nak beli, boleh, tapi mahal la. 1 lot lopak bersamaan 1 city buck. Kalau send hadiah, 1 hari dapat 4. Ekeke.. Lagi pon aku leh besarkan kawasan aku lau ada jiran ramai. Hehehe... Maybe aku akan bukak lagi 2 akaun fesbuk untuk pembesaran tanah jajahan aku yang terakhir.. Hahaha...

Kepada sesiapa yang mula berminat nak main game ni, korang tunggu aku post macam mana nak cepat kumpul mata untuk naik level dan kumpul duit.


Jangan lupa add aku jadi jiran korang kat Social City Facebook..
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

1 comment: