Labels

Sunday, July 11, 2010

Macam-macam Asrol Mania

Macam² la Asrol ni.. hehe.. Apakah?

Bukan pe, aku ni xda laman web nak laman web.. Tapi ape motif nak wat laman web?

Ada la kesahnya. Aku ni macam nak sangat ceburi bidang WWW ni.. Nak try jerk lau ada laman web sendiri. Skang aku da dapat domain dan hosting sendiri beli sewa ngan MesraHosting. Hehe..

Haha.. Giler la ko Asrol.

Ape plak.. Ok what.. Laman web sendiri, leh guna untuk bisnes. Sebelum ni aku da banyak wat laman web tapi guna localhost (offline)sendiri jerk. Skang aku nak apply kan kat dunia realiti sebenar.. Hehe.. Bila nak wat tanpa plan ni susah sket la.. Kejap² nak ubah. Aku plak wat kije slow². Balik dari kije aku bukak la benda² yang berkaitan ni..

Adobe Dreamweaver untuk proses design web page.

Aku lebih suka pakai Notepad++ jerk untuk edit skrip php

Ni la web aku.. http://www.asrolmania.com

Ni la 1st skrip aku. Ala² macam forum, boleh post dan komen.

Sape² jerk boleh post thread baru. Lagi menarik. Kot² ada isu baru. Diorg leh bukak isu, yang lain leh komen isu tersebut. Aku plan nak wat sape yang register jerk leh post. Tapi amik masa sket la nak wat session or cache php ni.. Aku siapkan satu per satu.

Ni bahagian komen kat thread. Dari laman utama, leh klik pada tajuk dan trus leh komen.

Tringin sangat nak tambah itu ini, tapi aku bukan biasa sangat ngan php. Lagi² kije kat opis pon banyak. Balik umah macam nak rehat. Weekend nak layan anak bini lak kat umah. Huhu.. Tapi aku ada lagi 1 benda nak tunjuk kat korang,

Ni dia, forum aku.. http://forum.asrolmania.com/ Sila² la join yerk..


Sebarang cadangan dan kritikan di alu-alukan..
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment