Labels

Wednesday, May 26, 2010

Layan citer gay?

Wah… Panas.. Panas.. Semalam aku sempat layan citer gay jap.. Hahaha.. Citer pe? Chukang la.. Yang masuk paper ritu. Kesah rumah urut. Layan trailer dia jap.
Lam citer ni ada sorang artis yang aku minat sangat kalau dia berlakon citer lawak. Aku ske dia. Lawak dia best. Ifa Raziah. Tapi lam citer tu watak dia hidup giler bab sedih. Aku tabik ar dia. Aku ske lakonan dia. Tersentuh jugak lakonan dia malam tadi. Amat best.. Mesti korang tak tau sal citer ni kan? Filem pendek jerk. Best la tengok, tak bosan.. Mesti korang nak tengok citer dia kan? Nah, tengok sini jerk..

Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

2 comments:

  1. xterkomen sb ku xlh tgk pn video tu kat cni. huhu.. kene block..

    ReplyDelete
  2. perghhhh.... gile r cite ni.... kontroversi, panas....

    ReplyDelete