Labels

Monday, May 10, 2010

Lawak: Terlalu 'Confident'

Hari ni aku baru sedar, rupe²nya lesen motor aku da mati. Paling tak tahan tu lesen tu da mati bulan tiga ritu.. Wakaka.. Aku ingatkan mati bulan 6 nanti. Maknanya aku da bawak motor cara haram lor. Lagi best, aku konfiden jerk redah roadblock seksyen 7, Shah Alam baru² ni. Sorang polis tu da suh aku benti, bila aku da nak benti (konon²nya lesen mati bulan 6), sorang polis yang jaga bahagian motor suh aku blah jerk. Aku plak on je la. Huhu.

Ni memandangkan server kat opis da down, tak leh wat kije, aku pon curik la masa jap kuar renew lesen. Lam ati isau jugak kot² ada roadblock. Huhu.. Tapi Alhamdulillah, sumenye lancar, aku leh sambung lesen motor aku. Hihi.. Len kali aku kene hati² la sket.. Tak mau jadi camni lagi..
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment