Labels

Friday, May 28, 2010

Lawak: Ayat Pelik Untuk Dibaca.


Bukan nak suruh korang gelak, ayat mungkin betul tapi boleh buat kita tergelak.. Wakaka.. Ok², memula untuk korang masuk dan baca post ni, tengok gambar ni..

image001

Haha.. Masuk dulu. Aku buatkan korang air yerk. Tapi kene order dulu la. Jap erk, kita tengok harga dulu.
 
image010
 
Ops.. Ape-ape je la.. Nak makan tak? AWAS.. Makanan ni..
 
image003

Haha.. Penat gelak? Sakit perut atau sakit urat kentut gelak tu? Jom pergi berurut. Korang pilih, nak yang ni..

image002

atau yang nih?

image004  
Auch.. No way.. Larik…. Kita pergi hospital je la berubat. Selamat tapi berhati-hati di jalan raya, sebab..

image008
 
dan awas dengan kereta, bas, lori atau..
 
image009

Aiyo.. Wait².. Korang nak g hospital tu, boleh la derma darah atau derma..

image007  
Wakaka.. Nak? Ok, korang da sampai hospital. Tapi betol ke hospital ni?

image006

Betol la tu kot. Tapi kat mana nak pergi? Kaunter cakap nek atas, level…..

image011


Kehkehkeh.. Sampai pon.. 
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

2 comments:

  1. dari mana dpt gmba ni?website pe?lawak gler...hahaha

    ReplyDelete