Labels

Tuesday, February 09, 2010

Thanks for 'pengeras' (Cadbury Dairy Milk)

Selain ucapan maaf, ada jugak 'pengeras'. Apa yang aku leh cakap, aku cukup respek pada kawanku sorang nih. Memohon maaf adalah dituntut oleh agama jika kita membuat kesilapan samada sengaja atau tak. Tak cukup ngan ucapan maaf, aku dapat 'pengeras' tanda kemaafan. Aku tak nak cakap lebih, namun sekadar memuji pada orang yang memohon maaf tu.. Then, thanks for 'pengeras' nih..
Aku pon ingin memohon maaf kalau² ada sebelum ni aku luahkan rasa tak puas ati dengan cara tak betul atau buat dia turut terasa hati..

Moral:
Hiduplah dengan saling bermaafan (meminta maaf & memaafkan). Jangan terlalu mengharapkan orang meminta maaf dari kita sebaliknya belajarlah untuk mudah memaafkan orang lain..
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment