Labels

Monday, February 08, 2010

My new earphone (SONIGEAR)

Bukan nak sangat pon bli earphone baru tapi tukar ngan mini usb webcam yang xleh pakai lepas beli sabtu ritu. Da xda stok lain da. So, amik la earphone nih. Ada kepentingan jugak la sebab sebelum ni aku pakai earphone mp3 aku je...

Tapi malas la, tiap malam aku pakai sebelum tido, so, tiap kali nak gi keje, kene periksa dulu bawak ke tak earphone sebab aku selalu pakai jugak earphone time kat opis. Dengar lagu sambil wat kije. Syok.. Hehehe.. Tadi pon macam xda banyak pilihan menarik, so, aku amik la..
SONIGEAR Metallic Purple
So, lepas ni aku da bebas 1 tanggungjawab rutin harian aku untuk pastikan aku bawak earphone. Hehehe..


Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

4 comments:

  1. ijad... thanks.. hehehe...
    alim.. visitor rmai dr follower.. hahha..

    ReplyDelete
  2. ok laa tu....follower kadang2 tak visit langsung

    ReplyDelete