Labels

Monday, February 01, 2010

45 minit di Melaka..

Hurm.. Macam pelik jerk, dari Shah Alam aku ke Melaka rini.. Punya la ensom aku macam lam gambar nih pegi Melaka..

Tapi hanya 45 minit jerk sana.. Camne leh jadi camtu? Hehehe..

9.30am: Nek bas ke Melaka..
11.45am: Tiba di Melaka. Ni gambar Melaka Sentral, tempat aku lepak dulu². Rindu sangat² ngan MC (Malacca Central).. Hehehe.. Gelaran kitorg MC jerk..
Melaka Sentral
Lepas tuh, aku pegi la Tesco jap carik barang, tapi xda. Hurm, carik pewarna baju. Dulu ada kat Tesco, skarang susah giler nak jumpe. Xpe la, masa pon da suntuk, bas balik ke Shah Alam paling awal kol12.30.. Cepat² aku ke pasar Melaka, adoi, lupe nak amik gambar pasar tuh.. Tujuan utama ke Melaka, ada di Pasar Besar Melaka.. Huhu.. Nak tau ape? Tada..

Putu ke Sagun?
Kami panggil putu, tapi pakcik tu cakap, sagun. Hehe.. Pape la, janji sedap. 1 beg nih, RM50. Memang sakan la beli.. Ekeke.. Lagi 5 minit kol12.30, aku beli tiket balik ke Shah Alam.

12.30pm: Nek bas balik ke Shah Alam..Kol3 lebih tadi sampai Shah Alam.. Penat seh.. Skang da kol7.33pm, x makan agi nih..

Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment