Labels

Sunday, January 31, 2010

My eve meal set

Wah.. Lama x pekena KFC. Rini cam ketagih sangat². OTW gi tadi, benti kat traffic light kira² stgh km dari umah, tnampak la sorg mamat india nih ngan exzos motor dia sparuh.. Pelik ngan motor dia.. Ramai jugak la yang prasan motor dia tuh.. Ramai pulak yang bagi perhatian kat dia masa dia blah.. Hahaha.. Aku lak cam biasa la, kat mana jerk, nak laju dari orang bawak motor.. Niat lam hati nak beli snack plate jerk kat KFC tuh, sampai sana jerk, aku nampak nasi ayam dia cam best.. Cam biasa, aku mest la beli skali cheezy wedges skali.. Hehe..
 
Nasi Ayam + Cheezy Wedges + Revive
Pergh.. tersandar aku kat sofa tadi.. hehe.. Nasib bek leh makan sebab sampai je umah tadi, motor tergelincir time aku brek mengejut nak parking bawah tangga.. Rezki aku lagi la nih.. Alhamdulillah.. Pape pon, aku masih lagi ingat pada orang kat Haiti yang perlukan bantuan.. 

 
  
  
Mana tabung yang korang jumpa, korang derma lah untuk diorang.. Kita hidup senang lenang, kongsi la sedikit kesenangan tu dengan mereka yang susah.. Huhu..
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment