Labels

Monday, May 14, 2012

Slumber Tak Aku Ngan Maxis

Muahaha... Eh, lom citer aku gelak dulu. Beberapa menjak ni ader prob sket ngan Maxis. Sebelum ni aku majuk ngan Maxis sebab aku subscribe Internet Prepaid dan takleh pakai. Macam takda line. Aku amik yang sebulan plak tu. Rm58. Silap aku jugak, sepatutnya aku kene amik yang Mobile Internet. Pastu nak marah2 kat Maxis kan.. Hahaha.. Sib baik Maxis pulang balik kat aku kedit sedangkan tu silap aku. Memula majuk, macam nak tukar ke Celcom. Siap cakap kot kat Maxis dalam forum diorg..

Klik untuk pembesaran yang memberangsangkan
Jahat kan.. Macam ugut pon ada.. Tapi aku memang plan nak tukar. Panas hati tau.. Lalala..

Pas dari tu, ada masalah lagi. Aku takleh MMS. Aku suspek lepas kes Internet ritu tu.. Aku ada pos lagi kat forum semalam. Aku pos in BM plak, sebab aku rasa BI aku cukup2 shit. hahaha... Pagi aku pos, tengahari dia call. Aku tak sedar sebab aku tengah memasak. Aku pon, check kat forum, dia reply dia call aku tak dapat. Aku pon, reply balik kat dia..

Klik untuk pembesaran yang memberangsangkan
 Sengal tak? Hahahaha.... Skang aku da boleh MMS da.. Yayyyyy.. Love u Maxis... Ngeeee...
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

1 comment: