Labels

Thursday, March 15, 2012

Service Proton Tak Memuaskan?

Aku ingat nak modify la kete persona aku jadi lebih cantik. Setahun aku pakai kete aku tak pernah nak wat pape pon, pakai pon jarang. Skang aku ingat nak la bagi cantik sket kete aku tu. Lau ada duit lebih sikit, ingat nak tukar gearbox dari manual ke auto. Pastu aku pon usha la kat tenet. Camne aku nak ubah sume tu. Nak gi kedai biasa or proton.


Tadi aku terbaca la sebuah blog ni. Diorg duk komen pasal kerete persona. Ada yang cakap, aircond sejuk sangat walaupon da naikkan suhu dan bukak paling perlahan. Yang ni aku setuju. Aku kuar pegi kije pagi, memang susah la aku nak tutup tingkap dan bukak aircond, sebab sejuk giler kot. Terpaksa bukak sikit tingkat dan tutup aircond.

Ada lagi komplen cakap service proton tak best. Dush.. Barang lambat sampai la service tak lengkap la. Adui, ingatkan kalo aku service kat proton lagi elok kot. Tapi lagi menyedihkan. Hurlm. Camni ke barangan or service Malaysia nak ke peringkat antarabangsa? Baru kejap tadi aku borak ngan member aku, dia pon baru beli Persona. Dia gitau tadi power window dia plak rosak. Ritu 2 2 pintu belakang susah nak tutup rapat. Aku punya sebelah jerk, dia punya sampai 2 2 belah. Sedihnya... Apa la bala proton ni.. Hahaha...
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment