Labels

Monday, March 26, 2012

Ramalan Mimpi Jadi Kenyataan

Aku rasa aku penah citer
Aku mimpi memang da boleh agak
Hehehe
Bukan nak simpang dari ajaran agama
Kadang-kadang pesanan datang dalam pelbagai cara
Btol takkk....

Malam tadi aku mimpi aku berendam dalam air
Ramai-ramai la ngan keluarga sendiri dan angkat
Pastu diorang ajak la berendam kat tempat cantik
Tempat tu ada tumbuhan laut ala-ala citer Avatar
Hari gelap tapi pokok-pokok dan terumbu karang siap menyala bagai
Memang cantik

Pagi tadi datang opis
Aku citer kat budak opis

weh..
mlm td aku mmpi berenang dalam air..
mcm ader rezki nak masuk jerk..

Padahal esok gaji neh
So, aku anggap mimpi aku tak la begitu surprise

Tadi aku pegi amik duit kat ATM
Pas duit kuar
Aku tarik resit
Biasanya aku susah nak tengok resit sebab aku tengok baki dulu sebelum kuarkan duit
Tapi tadi aku macam nak cepat
Lagi pon nak kuarkan sikit jerk
Aku tengok kat resit ada lebihan duit lam akaun RM160

Aiks..
Betul la kot pe aku mimpi tu surprise kan aku
Alhamdulillah..
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment