Labels

Thursday, January 06, 2011

Tuah Asrol Mania Menang Di Awal 2011

Harap ini adalah permulaan yang baik untuk 2011
Baru beberapa hari masuk tahun baru 2011
Banyak khabar gembira aku dapat
Permulaan tahun yang baik
Aku harap rezeki aku tak putus-putus
Supaya aku dapat kongsi dengan orang lain jugak

Awal tahun aku dapat tau dividen berlipat ganda
Pagi tadi plak
Sampai jerk opis
Bukak outlook tengok emel
Lepas tu nampak la akaun ke 2 dalam tu
Eyriqazz wrote:

tahniah,anda salah seorang pemenang giveaway...
 Bila aku baca
Dalam hati aku cakap
Aku join ape plak ni?
Kenapa tetiba aku menang?
Cepat-cepat aku bukan link yang di bagi
Terkejut jugak nampak gambar ni
Wah
Nama aku
Macam tak caye jerk
Baru la aku teringat
Si Jejai tag aku lam contest ni dari blog beliau: Teratakarmo
Aku plak pe lagi
Terus join skali
Aku rasa macam hutang nyawa plak ngan Jejai
Wakaka

Syukur Alhamdulillah
Kontest ni tak perlu kepakaran pape pon
Cuma buat entri berkaitan
Pemenang adalah berdasarkan cabutan bertuah
Bukan sebab pe pon
Mungkin kali ni tuah aku kot
Aku susah nak menang la cabutan bertuah atau pon kontest
Lam dunia blogging ni pon
Ni kali kedua aku menang lepas

Bersyukur sangat
Harap ini adalah petunjuk tahun yang baik bagi aku
Hehe
Yang penting jangan lupa berdoa dan bersyukur
Moga Allah juga memberkati korang semua dengan rezeki yang melimpah-ruah
Aminnn..
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment