Labels

Sunday, January 02, 2011

Asrol Mania Pakai Pendamping Jaga Blog


Malam tadi tengok citer Damping Malam


Amik yang midnight punya kol 12.10

Tengok ngan member 3 orang dari Klang
Da la aku sorang jerk naik motor
Dari Seksyen 7 ke JJ Bukit Raja

Dalam hati fikir macam mana la aku nak balik nanti
Sorang-sorang lalu jalan gelap?
Masuk plak lorong motor kat Federal?

Oh no..

Aku mesti berani
Cerita amat seram bagi penakot cam aku
Part paling aku terkejut giler


Aku tak sure sangat macam mana tangan ni kuar
Time ni aku tutup sikit mata
Tapi sound yang kuat buatkan aku terkejut
Bukan sebab takot okeh

Masa terkejut tu sempat la aku genggam lengan member aku
Wah.. romantik gittew..
Sib bek aku tak terkejut pastu cium dia
Yang lepas-lepas camtu la
Wakaka
Percaya la sangat kannn...

Masa balik dalam kat-kat kol 2 pagi camtu
Aku baca surah-surah pendek
Dari JJ Bukit Raja
Aku kene naik bukit nak ke Federal
Biasanya jalan tu gelap


Dari jauh aku nampak ada kete masuk jalan situ
Laju-laju aku kayuh motor
Takot kene tinggal
Sib bek sempat ikot kete
Pastu masuk lorong motor
Aku ikot sebijik motor pasangan kapel
Bila macam da selamat
Aku tinggal plak diorang
Wakaka
Akhirnya selamat sampai umah

Citer ni kesah keturunan Ku Aa ada bela pendamping
Tapi da buang lepas mak Ku Aa meninggal
So, mak sedara dia, Enda jaga dia sekeluarga
Takot pendamping tu balik semula
Tapi Ku Aa seru pendamping lain
Untuk jaga suami dia taknak bagi lari
Ku Aa tak renew agreement ngan bomoh tu
Tu yang pendamping mengamuk
Nak tau citer sedih berikutnya
Tengok la sendiri
Haha

Hari ni
Aku tukar tajuk widget Follower jadi Pendamping
Wakaka
Nak suh korang jaga blog Asrol Mania
Boleh tak?

Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment