Labels

Saturday, January 01, 2011

Sambutan Ambang 2011 Asrol Mania | Hampa Tapi Puas Hati

Salam 2011
Entri pertama bertarikh
01/01/2011

Macam mana sambutan tahun baru korang?
Huhu
Aku nyer sambutan sedikit hampa memula
Lepas je masuk 2011
Aku kembali hapie
Nak tau apa yang hampa?

2010
2 jam sebelum Tahun 2011

Aku janji nak celebrate dengan kawan lama
Perempuan
Awal-awal da bincang
Tapi dalam kol10 malam baru dia kompemkan jadi
Kol10.30 camtu
Aku amik dia kat umah bawak pegi makan dulu sebelum ke iCity Shah Alam
Tapi kami tak makan, cuma minum jerk
Lepak-lepak dengar konflik dia ngan ex-bf dia
Kol11 lebih camtu ex dia nak jumpa dia
Dia ape lagi, setuju la tanpa fikir pasal aku

Fine

Actually dia ngan ex dia putus-putus ayam
Laki tu tengah konfius jantina kot
Sayang tapi tak cinta
Yang pompuan plak terasa main tarik tali
Aku hangin tak jugak malam tadi
Kat-kat nak celebrate, tak jadi
Tapi aku sabar jerk (Sib bek aku ada kawan lain yang gi iCity)
Nak wat camne
Aku bawak kuar awek orang
Tapi diorang da wat keputusan break kejap
Yang pompuan tu plak tak bagi tau aku pasal tu
Sebenarnya ex dia tu nak ajak kuar
Dia nak sangat kuar ngan ex dia
Dia tunggu ex dia kompemkan jadi ke tak
Sampai kol10 pon ex dia senyap jerk (bodoh kan?)
So, dia jumpe la aku
Da jumpe dia, baru aku tau
Lau aku tau awal-awal
Baik aku kuar ngan pompuan lain (wakaka)
Ramai kawan laki ajak aku kuar
Tapi aku bagi keutamaan pada kawan pompuan aku tu la
Tak sangka plak jadi camtu
Aku pon contact la kawan aku laki tu yang nak ke iCity
Aku cakap la aku sengsorang dan nak join diorang
Tapi memang aku sambut sengsorang pon
Aku tak jumpe kawan aku
Ngan line tepon problem
Orang plak ramai
Hampa kan?

 2011
Lepas kol12

Baru la jumpa kawan aku yang laki tu
Tu pon susah giler carik
Orang berpusu-pusu nak balik, aku makin nak ke dalam
Masa otw nak jumpa diorang
Aku contact kawan aku yang lagi sorang
Kawan pada kawan aku yang laki ni jugak
Dia cakap dia nak lepak McD Seksyen 3 Shah Alam
Lepas jumpa kawan aku yang kat iCity ni
Aku pon pergi la jumpa kawan aku tu untuk lepak
Tapi lepak kat Burger King Seksyen 13
Kami lepak sampai kol 2 a.m lebih

Da on the way balik
Kawan aku cakap kawan dia yang lain ajak lepak kat Ali's Corner Seksyen 7
Aku nak pegi tapi macam malas da
Tetiba macam tak larat pas kitorg benti kat Petronas
Rasa nak balik tidow jerk
Fikir nak bangun awal lagi rini
Macam biasa bangun solat kol 6.15 a.m
Siang aku susah nak tido
Boleh jerk tido tapi macam malas

Walaupon ada prob malam tadi
Aku puas jugak la dapat sambut ngan lepak-lepak

Aku bangun tadi
Sampai la skang tak tido
Spend time buat entri sal malam tadi

Masih belum terlambat aku ucap
Selamat Tahun Baru 2011
Azam tahun ni aku nak gi umrah
Kalo ada rezeki lebih la
Sama-sama doakan aku ya
Aminnnn

Sisipan semalam

Petang smalam pegi salun, potong rambut kat bahagian sisi jerk
Tak penah-penah aku buat
Ingat nak simpan rambut panjang
Tapi kene jaga sisi jugak
Sebab aku nak panjangkan rambut depan ngan belakang dulu


Suasana meriah kat iCity

Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment