Labels

Wednesday, June 16, 2010

Ganda Wang Anda Dengan Hai-O

Kami tak minta duit anda. Duit anda, hak anda.. Kami hanya tolong gandakan wang anda sahaja. Jadi, apa ruginya anda?

Kisah Benar,

Ok, aku tak nak bercakap pasal orang lain, aku cakap pasal diri sendiri jerk. Aku Asrol, 25, berasal dari keluarga yang sederhana dari Terengganu. Hidup cukup² jerk. Bila da kerja KL, aku jumpa ramai kawan dari keluarga yang sederhana mewah dan mewah. Aku cuba cari peluang untuk cari duit. Yang penting, berani. Korang tengoklah aku macam mana sekarang, langsung tak da masalah kewangan. 


Kerjaya aku bermula dari sini..
Aku kenal beberapa orang yang sangat aktif bersama Hai-O. Jadi, aku cuba la menyertai Hai-O. Orang² ini banyak bantu aku.
Usaha untuk diri sendiri, takda sapa boleh tolong kita selain diri sendiri. Tapi, bila ada orang tolong kita, kita betul² akan rasa sangat bertuah.
Itulah yang aku rasa. Jadi aku nak sangat orang lain rasa sama macam aku. Sekarang aku nak cari kawan untuk gerak sama², hapie sama²..





Al-kisahnya,


APA SAHAJA KEADAAN HIDUP PADA MASA KINI
ADALAH HASIL PILIHAN KITA SENDIRI PADA MASA LALU

&

APA SAHAJA KEADAAN HIDUP PADA MASA HADAPAN
ADALAH HASIL PILIHAN KITA SENDIRI PADA MASA KINI




PILIHAN DI TANGAN KITA SENDIRI!!!
BAGAIMANA NAK TAHU APA PILIHAN YANG TEPAT???


 TANYA DIRI!!!!


APA YANG KITA HENDAK??? APA DESTINASI KITA???

NAK KAYA? NAK MISKIN? NAK BERJAYA? NAK GAGAL?
NAK UBAH KEHIDUPAN ?
NAK TERUSKAN KESEMPITAN?

DAN APAKAH YANG KITA LAKUKAN SEKARANG, BOLEH MEMBAWA KITA KE DESTINASI YANG KITA NAK TUJU???


Contoh: sekiranya makan gaji dengan gaji sebanyak sekian-sekian, bolehkah kita mencapai impian, bolehkah mengubah kehidupan, bolehkah menyelesaikan hutang?...sekiranya boleh, teruskan...sekiranya tidak boleh, apa yang perlu dilakukan.

..dan kalau jawapannya TIDAK…kenapa anda masih nak bertangguh…kenapa masih nak berfikir…????


Kami*, nak tolong anda.. Kalau anda minat,
Taip YES HAI-O <jarak> Nama <jarak> Alamat 
dan hantar ke 
Jie *Blog - 019-3336850 
Ain - 013-3940814
Asrol *Blog - 0136241828
Dayang - 019-8373937

*Kenapa KAMI? Sebab kami 1 Team akan bantu dan bimbing anda.. Janji, anda ada minat..
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment