Labels

Friday, January 30, 2015

Konfius Pelan BB Social Celcom

Salam,

Aku nak kongsi sikit apa yang terjadi kat aku ni. Hari tu aku ada subscribe pelan BB Social Daily dari Celcom. Katanya,


Kalau baca yang BlackBerry Social tu RM1/hari dengan access ke media sosial seperti Facebook, Twitter tanpa had. Kat sini dia tak bagitahu speed atau quota yang tanpa had tu. Aku pun subscribe lah dengan anggapan ianya quota.

Sebelum tu aku check baki sebelum nya RM17.87. Then lepas subscribe, jadi RM16.87


Lepas aku duk whatsapp dan facebook kejap-kejap, aku dapat mesej cakap aku dah hampir RM10 sehari. Aku pun check baki.. Nahhhhh..


Aku pelik jugak. Bila aku whatsapp saja, tanpa facebook, sebab aku ingatkan whatsapp akan free lah. Then aku dapat mesej percuma 22MB sebab aku dah melebihi RM10. Perghhhh.. Bila aku check balik, nahhhh lagiiiii.. Pe hallll?


Bek aku subscribe mingguan advance je RM8 seminggu. Sengal lah.. Camtu jerk curi duit customer. Sib bek line ko lebih baik, kalau tak, aku dah tukar provider biollll..
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment