Labels

Friday, December 07, 2012

Blogger Criminal


Rini aku takda mood nak pegi kerja
Tak tahu lah kenapa
Penat kot
Dah sebulan lebih rasanya aku tak berehat
Semalam aku macam bad mood sikit
Dengan sorang budak ni asik duk panggil tanya pasal kerja
Waktu rehat pon sibuk duk panggil aku
Time rehat kot
Respek la sikit masa orang lain
Walaupun aku tak turun makan
AKu nak jugak berehat kat opis tu
Nak hangin-hangin sangat
Karang cakap aku plak tak komited kat kerja
Lepas duk ngadu kat budak opis
Masing-masing macam busy
Tapi bila aku fokus kerja
Diorang macam free
Bila aku join
Diorang macam busy lagi
Ok
Malas nak cakap banyak
Takpe la
Kalau tak nak layan aku sudah la
Aku tak paksa
Mungkin aku tak biasa join diorang makan sama-sama
So, aku tak geng/rapat ngan diorang kot

So, Asrol
Take your time
Hari ni tetiba macam ada mood nak photoshoot
Nak amik gambar lain sebenarnya
Tapi gaya lain plak

Nah gambar dengan tajuk
Blogger Criminal Asrol Mania

Sebenarnya nak amik gambar macam bawah ni
Tak tahu nak bagi tajuk apa
Asrol Mania
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment