Labels

Monday, September 10, 2012

Jalan-jalan Bos Belanja Makan

Da berminggu aku stress kije
Hari ni macam berbayar plak
Bos broadcast skype kat team aku
Ajak makan
Terkejut jugak
Bukan apa
Tetiba kan
Rupanya dia bawak kete rini
Sonok seh
Honda Jazz Hybrid
Enjin dia memang best la
Jakun jap
Sib baik ngan bos sendiri
Tak la malu nak bertanya
Haha
Banyak info aku dapat

Plan memang nak makan nasi arab
Kalo tanya aku kedai mana
Memang aku tak tau la
Bukan aku selalu pon makan luar
Tak kot
Balik umah, aku masak sendiri jerk
Hihi

Bos aku bawak somewhere kat Jalan Kampung Pandan
Al Rawsha Restaurant

Makan jangan tanya harga
Kalo tengok harga
Tak seronok nak nikmati hidangan
Hahaha


Air Banana Shake RM12
Lamb Mandy RM25

Nasi dan daging dia lembut je
Sedap sangat-sangat

Terima kasih banyak-banyak pada En Bos
Moga Allah melimpah ruahkan rezeki dia sekeluarga
Amin Ya Rabbal Al Amin
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment