Labels

Saturday, September 08, 2012

Hobi Baru Siapkan Bakul Kertas

Salam korang semua
Hari ni aku nak cerita sikit
Hobi baru aku
Bakul kertas

Eh.. Aku bukan nak wat bakul
Plan nak wat tempayan or belanga
Ni first time aku buat
Hasil tunjuk ajar kawan aku dari Batu Pahat

Agak susah bagi orang yang takda seni macam aku
Kawan aku hanya buat tapak je
Lepas tu aku sambung
Aku hampir putus asa nak siapkan
Tapi alang-alang da buat
Aku teruskan je la

Sehingga ke hari ni
Hanya ini yang dapat aku siapkan


Entah bila aku leh abeskan ni
Ada dua benda aku nak buat
Satu tempayan ni
Lagi satu macam kuali besar
Nak taruk atas mulut tempayan ni
Dalam tu aku nak letak la bunga ke, rempah ratus ke
Cara tak? Hahaha
Ala-ala macam ni kot


Cantek kan?
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment