Labels

Monday, March 16, 2015

Payahnya Nak Kekalkan Hubungan

Baru berbaik semula, hampir sebulan lebih kot, ni dah gaduh balik dah. Puncanya salah faham dalam mesej. Lain aku nak sampaikan, lain pulak yang sampai maksudnya.

Aku cakap, kalau dia nak keluar ngan kawan laki dia, jangan bagitahu aku. Keluar lah, tipu lah aku. Maksudnya, tipu lah nak pegi mana-mana atau keluar dengan sape-sape. Tapi jangan bagitahu aku perkara betul. Aku lebih sanggup. Tapi dari mesej dia, aku rasa dia dah faham lain. Dia fikir aku tuduh dia menipu aku. Pastu gaduh plak. Adoi.. Bila nak mesra balik hubungan ni. Ada je masalah.

Benda kecik, bagi aku kadang boleh bincang, tapi bila dah salah faham macam ni, jadi payah plak. Hurlm..
Terima kasih kerana membaca Sila ke untuk info menarik

No comments:

Post a Comment